Információ és ajánlatkérés
+36 20 572 1355
info@activiteam-art.hu
Számos logikai, izgalmas és szórakoztató játék van, a vicces csapatépítő játékok pedig mindig népszerűek, ha egy társaságot kell összerázni. Nem utolsósorban azért, mert a közös nevetés mindig közelebb hozza egymáshoz azokat is, akik egyébként nem nagyon tudnak egymással mit kezdeni. A csapatépítő programok egyébként is egyre gyakrabban bukkannak fel mindenféle céges rendezvényeken, csapatépítő tréningen. Nincs jobb, ami közelebb hozná egymáshoz a munkatársakat, mint a közös kihívás, a játék. A nevetés ezen kívül oldja a feszültségeket, és képes olyan fajta harmóniát teremteni a munkatársak között, amire a pusztán intellektuális együttműködés nem lenne képes.
A munkahelyen sokszor projekteken dolgozik együtt több ember. Nincs mit szépíteni rajta: meg kell tanulnunk egymással együtt dolgozni, még akkor is, ha nagyon mások vagyunk. Sőt, különösen akkor. És a legtöbb esetben egy csapatba különböző típusú emberek kerülnek, hiszen egy komplex munkát akkor lehet a legjobban elvégezni, ha sokféle kvalitású ember dolgozik rajta, mindegyik más-más aspektusán. Szükség van az ötlet-emberekre, akik lendületet adnak, de azokra is, akik szorgalmasan megcsinálják a kiosztott munkát. Nagyon is szükség van arra, hogy valaki átlássa a feladatokat, és behajtsa másokon, de arra is, hogy valaki oldja a légkört, vagy megkérdőjelezze a megkövesedett rendszereket.
Egy ilyen sokszínű csapatnál elengedhetetlen, hogy együtt tudjanak dolgozni mind rövid-, mind hosszútávon. A csapatépítő programok, és azokban is különösen a csapatépítő játékok erre nagyon alkalmasak. Összehozzák egy közös kihívásban azokat is, akik egyébként nem feltétlenül állnak maguktól szóba egymással.
A közös élmény ráadásul erős kapocs lesz majd, ha pedig jól megválasztott csapatépítő játék hozza össze a közösséget, és egy közös identitás is felépül, akkor egészen hosszú távra is lehet tervezni ezzel a csapattal.
Az extrém csapatépítő programokig persze nem mindig szükséges elvinni minden közösséget, sokszor elég egy vicces csapatépítő játék is, amelyben oldódnak a ki nem mondott feszültségek. Fontos, hogy minden résztvevő ugyanolyan módon vonódjon be, hiszen ha egyvalaki is kívül tartja magát, és nem éli át a játékot, az nagyban csökkenti a csapatépítés hatékonyságát és az élményt.
Rengeteg komolyabb és vicces csapatépítő játék is van. Ez utóbbiak közül akadhat olyan is, amelyet még gyerekkorunkból ismerünk. Ez nem baj, hiszen felnőttként ugyanúgy szükségünk van a játékra, amelyet egy pontig komolyan veszünk, aztán már nem. A vicces csapatépítő játékok pontosan a komolyan vevés határáig szeretnének eljuttatni minket. Amikor már minden résztvevő majd’ megszakad a nevetéstől, akkor oldódhat ki rengeteg év közbeni vagy személyes feszültség. Hiszen a nevetés gyógyít.
Vicces csapatépítő játékok felnőtteknek, gyerekeknek, vetélkedők, logikai programok, kül-és beltéri programok, izgalmas csapatépítő feladatok -lássuk is a listát:
amelyek már sokszor bizonyították, hogy a csapatépítés lehet szórakoztató
A következőkben felsorolunk 31 tényleg jó csapatépítő játékot. Ezek között találsz izgalmas, logikai, aktív, vicces, kültéri és beltéri programokat is. A csapatépítő játékokat mindig besoroltuk egy fő kategóriába, de a legtöbbjük egyszerre több típusba is beleillik.
A felsorolásban szereplő csapatépítő játékok közül a legtöbbre tudsz tőlünk ajánlatot is kérni.
Lássuk a listát:
melyekben garantált a vidámság, és a sok nevetés
Csapatmunka a kamerák kereszttüzében!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 20-100 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Kreatív – Közös alkotás – Maradandó emlék
Ééés, felvétel! Készítsd el saját filmedet, melyben csapattársaiddal ti lehettek a színészek, rendezők, operatőrök, kellékesek – a teljes stáb. Rengeteg jelmez, kiegészítők és kellékek állnak rendelkezésetekre, hogy elkészítsétek a tökéletes kisfilmet. Céges reklámfilm, egy romantikus történet, vagy egy vérfagyasztó horrorsztori: csak rajtad múlik!
A legkacagtatóbb versenyszámok a legjobb arcoknak!
Helyszín: Kültéren
Létszám: 20-80 fő
Időtartam: 1-2,5 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Élményközpontú – Tréfás
Nem kell mindig mindent annyira komolyan venni… A legtréfásabb próbatételeket gyűjtöttük össze egy szórakoztató programsorozathoz. Állj a csapatod élére, és mutasd meg, hogy ti vagytok a legjobbak, akár elefántormányt, akár óriási szemüvegeket kell felkapni a sikerhez!
Egy perc, és nyersz – a TV helyett élőben!
Helyszín: Beltéren
Létszám: 20-120 fő
Időtartam: 1-2,5 óra
Jellemzők: Pörgős – Mozgalmas – Tréfás
Villámgyors kihívások a pörgős játékmenet kedvelőinek! A TV-ből ismert vetélkedő rendezvényekre optimalizált változata, melynek során a csapatokra osztott vendégek könnyűnek tűnő kihívásokkal szembesülnek, de csak akkor lehetnek sikeresek, ha nem csak ügyesek, de valódi csapatként is dolgoznak!
Eljött az ideje, hogy kérjünk egy szívességet…
Helyszín: Beltéren
Létszám: 10-100 fő
Időtartam: 1-2,5 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Élményközpontú – Tréfás
Izgalmas kaland a 20-as évek Amerikájából, ahol mindenre kész gengszterek próbálják kijátszani a szesztilalmat… A chicagói alvilágba csöppenő vendégeinknek hamar alkalmazkodniuk kell a környezethez, ha meg akarják állni a helyüket ebben a veszélyes világban…
Nagyon betyár: életre kelt hagyományok, puszta szórakozás!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 10-80 fő
Időtartam: 1-2 óra
Jellemzők: Szórakoztató– Élményközpontú – Tréfás
Csattan az ostor, koppan a patkó, felharsan a nevetés: ez a hagyományos kaland garantáltan emlékezetes marad! Az alföldi betyárok mókás feladatokkal szórakoztatják az egybegyűlteket, akik szinte észrevétlenül sodródnak bele egy izgalmas versengésbe. S a győztes csapat jutalma nem csak a többiek tapsa, de némi pálinka is lesz!
Egy kép többet mond ezer szónál – hát még 30 kép!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 20-250 fő
Időtartam: 1,5-3 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Közös alkotás – Tréfás
Egy nevetéssel teli, kreatív, de laza csapatépítő program, ahol vendégeink feladata elkészíteni előre meghatározott képeket, a rendelkezésükre álló tablet segítségével. A modern játék bárhol lebonyolítható, az optikai illúziók, a gondolkodásra késztető kihívások garantáltan megdolgoztatják, de meg is nevettetik a résztvevőket. Az elkészült képek pedig örök emléket jelentenek az együtt töltött napról!
melyekben szellemi és stratégiai kihívások is nagy szerepet kapnak:
Mint a tévében, de most ti vagytok a főszereplők!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 10-120 fő
Időtartam: 1-3 óra
Jellemzők: Logikai- Élményközpontú – Kommunikációra épülő
A helyszínelők mindig rájönnek, hogy ki követte el a bűncselekményt, szakértelmük alapja pedig a jó és alapos képzés. A CSI Akadémia résztvevői különleges eszközökkel, különlegesen képzett instruktorok segítségével sajátíthatják el a szakma alapjait, tudásukról pedig számot is kell adniuk! Mire következtethetünk egy szemeteskosár tartalmából? Mennyi mindenről árulkodik egy lábnyom, vagy egy ujjlenyomat? Mit kell elsőként tennie egy bűnügyi helyszínre érkezett nyombiztosítónak? Tarts velünk, és minden kiderül!
Stratégák küzdelme a világ piacainak meghódításáért!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 50-200 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Stratégiai – Együttműködésre épülő
Pörgős stratégiai kihívás, melynek során a csapatok a világ különböző kultúráira jellemző játékoknál gyűjthetik össze a tőkét, mellyel megvásárolhatják a terjeszkedésükhöz szükséges piacokat. Csapatmunka és kommunikáció, küzdelem az idő és a riválisok ellen, alkudozások és nehéz döntések – ez a Világtőzsde!
Felfedezés és stratégiaalkotás – egy igazi városi kaland!
Helyszín: Kültéren
Létszám: 20-250 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Stratégiai – Kompetitív
Bármilyen városi környezetben játszható stratégiai játék, melynek során a csapatoknak egy-egy tablettel felszerelkezve kell megtalálniuk a nevezetességekhez kötödő állomásokat, és teljesíteni a hozzájuk tartozó feladatokat. Közben azonban figyelniük kell a rivális csapatokra is
Rejtély, és kaland, de csak a győztes válhat beavatottá!
Helyszín: Beltéren
Létszám: 20-150 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Edukatív – Együttműködésre épülő
Titkos Társaságunk várja az új tagokat, de nem mindenki válhat beavatottá… Csak azok szerezhetik meg a tagságot, akik sikerrel veszik a híres magyar feltalálók által eléjük állított akadályokat, és sorra követve a nyomokat bizonyságot tesznek tudásukról és agyafúrtságukról!
akik imádják a mozgást
Olimpia, ahol mindenki aranyérmes lehet!
Helyszín: Kültéren
Létszám: 50-200 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Sportos – Mozgalmas – Együttműködésre épülő
Versengés és küzdelem, csapatmunka és fair play: a pörgős játék során mindenki belekóstolhat az olimpiák hangulatába. A különleges kihívások során minden résztvevő hasznos tagja lehet a csapatának, mindenkinek jut olyan versenyszám, amiben bajnok lehet. Gyűjtsd az aranyérmeket, és arasd le a babérokat csapatod számára a Siker arénájában!
Kék, vagy piros csapat? Ne csak szurkolj, szállj be!
Helyszín: Kültéren
Létszám: 30-150 fő
Időtartam: 1-3 óra
Jellemzők: Sportos – Mozgalmas – Kompetitív
Ha a tévéműsort nézve megfordult a fejedben, hogy milyen lehet versengeni a különleges pályákon, akkor ez a játék neked való! Pörgős futamok, elképesztő izgalmask, és a csapattársaid buzdítása vár, neked pedig csak egy feladatod van: mindent beleadni! A látványos, hatalmas játékok garantáltan próbára tesznek majd – csakúgy, mint ellenfeleid!
Jobb, mint Róma: Kartonváros egy nap alatt felépül!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 50-200 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Kreatív – Közös alkotás – Együttműködésre épülő
Kreatív kihívássorozat, melynek során minden résztvevő csapat egy város egy-egy kerületét építi fel, a sok rész pedig egy színes, közös egésszé áll össze. Persze egy város építéséhez tőke is szükséges: Kartonváros lakóitól ezt pedig csak vicces játékok teljesítésével lehet megszerezni! Építs, alkoss, és vetélkedj, de ne feledd: a város sikeres felépítésének a csapatmunka a kulcsa!
A csapatépítés tökéletes egyensúlya!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 10-60 fő
Időtartam: 1-2 óra
Jellemzők: Pörgős – Mozgalmas – Együttműködésre épülő
Egy játék azoknak, akik csapatban szeretnek gondolkodni: a különleges akadálypályák számos kihívást tartogatnak, melyeket csak együttműködve, csapatként dolgozva küzdhetnek le a résztvevők!
mert nem csak a szabadban lehet mozgalmas a csapatépítés:
Egy közös műalkotás – nem csak művészeknek!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 50-150 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Kreatív – Közös alkotás – Együttműködésre épülő
Tíz csapat, tíz képrészlet, egy közös, látványos műalkotás – ez a Painting Art képlete. Minden csapat a kép egy-egy részletén dolgozik, viszont az alkotói bázisokat elkülönítjük, és csak egy kijelölt csapattag látogathatja meg a többieket. a csapaton belüli kommunikáció működőképességének kiváló próbája, egy maradandó emlékkel, ami remekül mutathat akár a megrendelő székházában is!
A döntés a te kezedben van!
Helyszín: Beltéren
Létszám: 10-120 fő
Időtartam: 1-2 óra
Jellemzők: Kreatív – Közös alkotás – Együttműködésre épülő
Káprázatos alkotások, együttműködés és csapatmunka, no és persze visszafojtott lélegzet: építsd meg saját dominóalkotásodat csapattársaid segítségével! A közös alkotásnak persze nem csak szépnek, de precíznek és működőképesnek is kell lennie. Ha ez sikerül, nincs más hátra, mint együtt ünnepelni a Nagy Döntés pillanatában!
Sztárok és csillogás, filmek és zenék – irány Hollywood!
Helyszín: Beltéren
Létszám: 20-200 fő
Időtartam: 1-1,5 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Mozgalmas – Kompetitív
Beltéri vetélkedőnk Hollywood-ba kalauzolja el a résztvevőket, akik egy mozgalmas versengés során mutathatják meg, hogy mindent tudnak a showbusiness világáról! Felcsendülnek a legnagyobb slágerek, feltűnnek a legnagyobb sztárok, az asztaltársaságoknak pedig csak annyi a dolguk, hogy helyesen ismerjék fel őket, és válaszoljanak a kérdésekre. Mindezt modern, körülmények között, online, egy táblagép segítségével tehetik meg, így a vetélkedő gyors ritmusa egy pillanatra sem törik meg.
akár családi napos aktivitásként is
Kalózcsata a zsákmányért, sok nevetéssel!
Helyszín: Kültéren
Létszám: 20-100 fő
Időtartam: 1,5-2,5 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Tréfás – Élményközpontú
Kalózaink vad kurjongatással foglalják el a helyszínt, és csak a vendégeken múlik, hogy legyőzik-e őket az autentikus kalózpróbákon. Kincsesládák és rozoga tutajok, titkos térképek és marcona tengeri medvék – egy emlékezetes, tréfás csapatépítő játék, mely kiválóan alkalmas arra, hogy összehozza a társaságot, és megalapozza a hangulatot.
Tíz próba + egy győztes csapat = sok nevetés!
Helyszín: Kültéren
Létszám: 10-60 fő
Időtartam: 1-1,5 óra
Jellemzők: Pörgős – Mozgalmas – Sorversenyszerű
Újragondolt sorverseny, mely pont olyan pörgős és mozgalmas mint emlékeinkben, de sokkal változatosabb kihívásokat tartogat, és a fizikai kihívások mellett szellemi próbatételek elé is állítja a résztvevőket. Tíz, egymást követő trükkös feladat, a végén pedig egy győztes, aki mindent visz!
A jó csapatmunka a Vadnyugaton is aranyat ér!
Helyszín: Kül- és beltéren is
Létszám: 50-200 fő
Időtartam: 2-3 óra
Jellemzők: Szórakoztató – Élményközpontú – Együttműködésre épülő
Hamisítatlan western-élmény, különleges feladatokkal és színészi alakításokkal. Teljesítsd a vadnyugati kihívásokat, nyerd el a cowboyok és indiánok dollárjait, vásárolj bányákat a csapatod számára! És ha a játék alatt a te csapatod termeli a legtöbb aranyat, te lehetsz a Vadnyugat Királya!
Az aknakereső nevű ősrégi számítógépes játékot bizonyára mindenki ismeri. Hasonló ez a játék is, de élő figurákkal, egy életnagyságú pályán. A feladatot páros számú játékos tudja játszani, de akár már két fővel is működhet. A kijelölt területre apró tárgyakat kell elhelyezni, majd ezeken átvezetni a pár bekötött szemű tagját. Az elkerítés történhet bólyákkal, sálakkal, az aknák pedig lehetnek bármilyen egyszerű tárgyak: poharak, sálak, cipők, lényegében bármi. A feladat a kommunikációt és az együttműködést egyaránt fejleszti, ezen kívül vicces a botladozás – de vigyázat, nem kinevetjük egymást, hanem együtt nevetünk. Ez a játék tarthat hosszabb vagy rövidebb ideig, a résztvevők számától függően, de 6-8 résztvevővel legalább fél órát tart.
8 főnél nagyobb csoportoknál izgalmas lehet a következő játék, a csapatszülinap, amikor jelbeszéddel, némán kell kommunikálni. A résztvevőknek először tetszőleges sorrendben kell egy sorba állni, majd ha ez megvan, a játékvezető kiadja az utasítást: meg kell változtatni a sorrendet: születési rendbe kell rendeződni. A vicces ebben nyilvánvalóan a félreértések lehetősége, hiszen alapvetően dátumokat és tényeket verbálisan szoktunk megbeszélni, a mutogatással sok lesz a félreértés lehetősége. Ez utóbbi pedig azon kívül, hogy sokat lehet rajta nevetni, reflexióra is hív a kommunikációval mint témával kapcsolatban.
A szabadulószoba garantáltan belehúz a játékba, hiszen egy adott szituációban vagyunk, amelyet közösen kell megoldani. Akár közösen is el lehet menni egy már megszervezett szabadulószobába, de némi utánajárással magunk is összerakhatunk olyan feladványokat, amelyek a szabadulószobára hasonlítanak. Itt azért érdemes megkérdezni a csapattagokat, különösen, ha zárt térben vagyunk, hogy van-e valakinek klausztrofóbiája vagy frusztrálja-e a bezártság. Vicces attól lesz a szabadulószoba, hogyha vicces feladatok vannak benne, bár egy bizonyos fáradtsági szint után – társaságtól függően – bármilyen hasonló helyzet is nevetésre ingerelhet.
A vakfoci bátorságot, bizalmat és együttműködést igénylő csapatjáték. Játék során a biztonságra is feltétlenül ügyelni kell, de ha jól sikerül, felejthetetlen élmény lesz ez a különös játék.
A vakfoci során feláll egymással szemben két focicsapat, csakhogy bekötött szemmel. Minden játékosnak van egy avatar párja, aki kívülről, szavakkal irányítja az ő játékosát, mindenki tehát egyetlen hangra figyel. A hangzavar és az összeütközésekből fakadó helyzetek viccesek mind a játékosok, mind a kívülállók számára. Érdemes nem a legkeményebb focilabdát használni hozzá, és biztonságos teret elkeríteni, ahol semmi éles vagy veszélyes tárgy nincs a közelben.
A következő játék az üzletembert ébresztheti fel a résztvevőkben. A kereskedőjáték tulajdonképpen cserekereskedelem puzzle-darabokkal: minden csapatnak meg kell szerezniük a saját darabjaikat. Csakhogy mindenkinél mindenféle darab van. Meg kell egyezni az árakban, ki kell találni, kinél mennyi van, s mindezt időre. Arról nem is beszélve, hogy ha puzzle-darabokkal játszunk, akkor a végén még ki is kell rakni a kirakóst, mikor már megvan minden darab. A játék kooperációt és egyértelmű kommunikációt igényel, és elég sokáig tart ahhoz, hogy minden szereplő belemélyedjen, és ne vonja ki magát. Sokat lehet nevetni, míg az ember rájön a megfelelő taktikára, amely előzetesen nem nyilvánvaló: hogy hogyan kell csereberélni, hogy mindenki megkapja, amire szüksége van (de a másik csapat lehetőleg később…).
Az élő csocsó mindenki kedvencét, a csocsót nagyítja fel. Szerencsére nem kell csocsó-bajnoknak lenni ahhoz, hogy élvezni tudjuk ezt a játékot, hiszen az élvezet pontosan abból fakad majd, hogy mindenki egyformán ügyetlen. Ez egy kelléket igénylő játék: szükség van egy felfújható pályára, valamint a rudakra vagy madzagra, ahova az élő játékosok rögzítik magukat. Két darab öt fős csapat tud egyszerre játszani, ha több csapat van, akkor a többiek nézni tudják – a kibicnek természetesen semmi sem drága. Egyébiránt minden úgy működik, mint egy igazi csocsónál, számos mókás helyzetre adhat okot jól ismert játék megelevenedése. Érdemes fokozottan figyelni arra, hogy a nők és a férfiak másképpen játszanak, a sérülések elkerülése érdekében.
Kicsit versengés, kicsit reflexek, és mindenképpen közösséget épít. A fej vagy írásban a csapat két részre oszlik, két oszlopba állnak, egymásnak háttal, és megfogják egymás kezét. Ennél tulajdonképpen nem baj, ha sokan vannak, annál mókásabb tud lenni az elrontott eredmény. A kézfogás ennél a játéknál bizony elengedhetetlen, hiszen a kézszorítás lesz a kommunikáció módja, amelyen keresztül továbbítják az információt (bár akár mást is ki lehet találni, de ez a leggyorsabb variáció).
A két sor egyik végén valaki feldob egy érmét, és előzetesen megbeszélik a sor végén álló két emberrel, hogy fejre vagy írásra kell-e elindítani az üzenetet. A sor másik végén egy széken valami könnyen megragadható tárgy van (kulcscsomó, plüssfigura etc.). Ezt kell minél gyorsabban elragadni. A cél, hogy az egyik csoport gyorsabb legyen a másiknál, és a helyes jelet továbbítsák. Kooperációt kíván, és sok nevetésre adnak alkalmat az esetleges tévedések. Természetesen érdemes cserélni a szerepeket, így mindenkinek lesz alkalma hibázni vagy nyerni egyaránt.
Valamennyien szeretjük a szerepjátékokat, hiszen olyankor egy kicsit kiléphetünk a saját életünkből. A fagyveszély egy szituációs játék, amelybe könnyen bele lehet helyezkedni, bár nem nyáron ideális ilyen szempontból. A keretmese az, hogy a 4-5 fős csapatoknak mindenképpen menedéket kell építeniük, ha nem akarnak a hóviharban megfagyni. Csakhogy a vezetőnek “megfagytak a lábai”, tehát nem tud mozogni. A többieknek kisütötte a nap a szemét, így nem látnak – vagyis be van kötve a kezük. A vezetőnek így kell utasításokat adni a csapattagoknak, hogy némi kéznél lévő tárgyból (pokrócok stb) menedéket építsenek, olyat, amelybe mindannyian beleférnek. Mivel a “vakok” ügyetlenkednek, ez sok vicces szituáció forrása lehet, a kihívás pedig adott: nehezített pályán együttműködni, és előbb menedéket lelni.
Ez a játék nem feltétlenül a földön fetrengősen vicces csapatépítő játék, de ha a tagok nyitottan és kreatívan állnak hozzá, a puszta szórakozáson kívül is nagy élmény tud lenni. A csapattagok (kisebb csoportokban) beszélgetnek, mindenki mond magáról négy állítást, amelyből egy nem igaz. Ez a feladat egymás jobb és alaposabb megismeréséhez nagyon alkalmas, de a képtelen állításokkal mókás feladványt adhatnak egymásnak a csapattagok. Ez inkább intellektuális játék, de sok esetben mélyebb beszélgetések előszobája lehet.
A buborékfocihoz kivételesen kellék szükségeltetik: maga a buborék, amelybe belebújva lehet a labdát kisebb-nagyobb sikerrel kergetni. Az egyik legviccesebb csapatépítő játék azonban ez, ahol egy idő után nehéz megállni, hogy az ember ne fetrengjen a kacagástól – persze nem tud, lévén buborékban. Mivel ez egy extrémen hétköznapi szituáción kívüli helyzet, mindenki másképp viselkedik, mint ahogy szokott, ezáltal ténylegesen alkalmas megismerni egymást, és összehozni a csapatot. Fizikai erőnlétet kíván, cserébe felszabadult nevetést is.
Semmi extra kelléket, mindössze némi helyet kíván a haha-parketta, valamint némi bizalmat egymás iránt a fizikai kontakt miatt, tehát célszerű ezt nem a csapatépítő hétvége legelejére betenni. A csapat összes tagja lefekszik a földre olyan formán, hogy a második ember az első hasá és így parkettamintában mindenki lefekszik a földre. Az első ember elkezdi mondani a legkomolyabb hangján: Ha. A második: ha-ha. A harmadik: ha-haha. És így tovább, ameddig el sikerül jutni. Mindezt a lehető legszigorúbb hangon. Garantáltan fél perc után szakadni fog mindenki a nevetéstől.
info@activiteam-art.hu